Friday 4 March 2011

deco class..

assalam and hi..

post kali ini giliran saya, kak ngah untuk menjalankan tugas. ni nak kongsi koleksi kek yang dibuat oleh induk saya. dalam gambar-gambar koleksi yang dikirim, ia bertajuk; DECO CLASS. so, maybe kek-kek ni hasil dari kelas decoration for kek yang dihadiri. saya hanya menurut perintah sahaja to make them there (in blog). so that i had edited some of them for compressing and adding some impacts. lol. ok laa,talks with less words. selamat menjamu mata.
TENGOK JANGAN TAK TENGOK ! ooo yeahhh~ 


penerangan :
koleksi pertama : decoration bunga only.bunga-bunga cinta gitu..cewaaaah~!
koleksi kedua : koleksi kek yang telah dihias.bunga, cartoon pon ada.macam-macam ada^_^
koleksi ketiga : decoration badut pon ada. meriah!

koleksi keempat : haaa, ini tak usah nak dikenalkan lagi. semua HARUS tahu ni kan kan kan? garfield uhh. comel kan!siap posing maut lagik.haha


itu sahaja santapan mata anda untuk kali ini. jangan risau, relax relax, sabar sabar. don't worry be happy,ok? nanti saya topup-up lagikk. haaa, macam mana? apa kata 'mata' anda? terliur x? kah kah kah. xpe2. nanti saya 'goda' anda lagikk dengan koleksi kek yang LEBIH MEMUKAU selera mata dan makan anda. wokeyh2, thats all. thankyou...


*p/s : for large view, click on the images!;)

eeira a.k.a angah.
.author.

No comments:

Post a Comment